:: Hanya ingin kau tahu ::

My photo
Hadapi dengan senyuman setiap apa yang kau lalui kerana ia akan baik-baik sahaja selepas ini..Percayalah kerana dengan senyuman manismu itu mampu mencairkan sejuta kelukaan yang terpalit di hati

Thursday, 15 November 2012

~ maal hijrah ~

salam suma .. sempena maal hijrah nie .. Nadia nk ucap kan selamat menyambut maal hijrah .. buka la buku baru .. buku lama jgn d buang tp d jadikan sebagai rujukan masa hadapan .. btl x ??

       ari nie Nadia berada d umah sepupu d bangi .. boring sebenar nyer dok umh sewa kt subang sebab diaorang buat renovate kedai .. umah sewa Nadia btl2 bersebelah dengan Hospital so berdekatan btl2 belakang kedai2 mkn .. agak memekak bila mendengar diorang mula menggerudi .. memang stres bila Nadia perlukan rehat sebelum p keje .. serius sgt2 bila waktu pagi diorang dok bergaduh .. nk buat camne bila kita menyewa tempat orang ..                                                                              

       sok Nadia ade class dari kol 8 pagi - 5 petang .. ade aktiviti sepanjang class diadakan ..

Saturday, 10 March 2012

.. pengajian ...

pengajian di kolej akan tamat pd 26 April 2012 .. sedih tp yg pasti ade kenangan terindah terutama tmpat tido .. hihiiii n member2 yg Nadia kenal selama 3 tahun nie .. sweet memories ever .. kawan2 yg mengenali diri dpt la memaafkan diri nie sekira Nadia ade bt korang terluka atau tersinggung dgn kata2 atau perbuatan .. Nadia akan merindui korang nt .. huhuu .. mesti banjir walaupun xde hujan .. heheee .. sekira nyer ade peluang kita akan berjumpa .. mb masa tu masing2 dh berumahtangga n makin cantik2 n smart2 .. hihiii .. harap2 rezki kita semua murah .. moga Allah permudahkan .. amin ... sekarang nie Nadia tgh buat latihan2 tutor bg .. byk kot dlm beratus soalan .. huhuuu .. nie suma ntk bg kita org standby dgn pelbagai soalan yg bakal kita org hadapi pd 21 Mac 2012 .. takut beb .. mcm nk pecah je otak n dada .. debaran makin rancak dh nie .. otak pn makin tepu dgn soalan2 n jawapan yg diberi agak sipi2 je .. confuse kot .. huhu .. moga2 Allah lancarkan pensel Nadia semasa Nadia menjawab soalan2 LJM nt .. amin .. berkat doa mak abah n org yg tersayang x d lupakan .. hihiii .. semoga tiada yg menghalang Nadia dr menjawab soalan2 tu nanti .. ook la Nadia nk continue bt latihan nie .. len kali Nadia update blog nie ..

Wednesday, 15 February 2012

..: taHuN niE (2012) :..


.. salam suma .. ari nie NaDia berpeluang ntk on blog .. kesibukan dgn exam dan gak posting nie amat memenat kan tp tu ar pengajian harus di habiskan sehingga tibe masa nyer ntk bekerja .. xsabar tp masa yg sama Nadia riso kalo2 Nadia xdpt keje d IpOh .. bkn apa Nadia rasa better kalo dkt dgn bakal suami .. lg plk nt nk dok sekali kn .. xkan seorg utara seorg selatan .. mau yg bergegar umah tgga kalo cm tu .. Nadia akan menghabiskan pengajian xlama lg .. 26 ApriL 2012 nie bis la course dipLoma in nursing yg Nadia ambk .. pengalaman merantau d negeri org sememengnyer ade pahit manis ..

... dlm 2 bln nie Nadia n M.H. ade jalan2 kt T'ganu n kL .. best sgt .. masa p T'ganu tu ar best sb 1st time tgk perlawanan hOki real pnyer .. dlm masa yg sama ade ar kejadian yg myedihkan berlaku antara kami berdua .. tp dpt d ubati dgn menonton hOki tu time M.H. jd pengadil ntk Malaysian Junior League 2012 .. best kot .. hihiii ... d kL plk Nadia dan Ana p tgk M.H. jd pengadil simpanan .. Ana sbg teman NAdia p sana .. seronok tp balik shah alam terus basah kuyup .. huhuu .. menggigil kami sb kami p nek kenderaan awam .. huhuu .. memori mandi hujan .. hahaaa .. best la bila Nadia d jaga n d manja kan dgn M.H.  .. swEeT weiii ..




 ..  nie cite hal peribadi plk .. sebenar nyer x d sangka hubungan kami (Nadia n M.H.) nie akan ke jinjang pelamin .. Nadia rasa xsabar ntk melangkah ke alam berumahtangga .. tp tu ar tanggungjawab tu kena ar jaga btl2 .. bkn senang nk bertahan kalo xbtl2 kuat semangat ..






Thursday, 5 January 2012

.:PaTaH TuMBuH HiLaNG bErGaNTi:.

sudah lama rasa nyer NaDia xupdate Blog nie .. ade sebab2 nyer ..

1) abah masih dalam wad
2) laptop makin hari makin menyakitkan hati ..
3) krisis dgn W.M.S... (berterus-terang)
4) posting di hospital
5) bercinta semula dgn bF lama

tu je yg buat kan NaDia makin busy .. huhu ... hujung tahun 2011 nie byk cerita2 yg berlaku dlm hidup NaDia antara nyer

1) berputus kasih sayang dgn W.M.S dan berakhir cinta pada 1 Januari 2012
2) bercinta semula dgn M.H.
3) bercuti bersama dgn M.H. di Cameron Highland
4) saat terindah bersama M.H.
5) abah W.M.S. meninggal dunia pd 1 Januari 2012 sebab sakit jantung
6) bercerita pd mak kisah NaDia, M.H. & W.M.S ... mak pulak bercerita tentang isu semasa dlm keluarga kami ... pjg cite nyer smpai M.H. jeles .. hahaaa

p/s : W.M.S. tabah kan hati ... semoga abah di tempat kan bersama dgn org2 yg beriman ...




 .:| ini cincin c0uple NaDia dgn Hafis / 31 disember 2011 kami c0uple yg terindah |:.